Monday, February 26, 2007

.. що не говоріть а Франік то велике село.......


За два дня вже два рази в цьому переконуюся!

Вчора вирішила погуляти з одним хлопцем.. домовилися.. я приходжу а тут вже член мого ЕБ стоїть з дівчиною.. це ж треба з усіх точок в місті і з 24 годин в добі вибрати саме те місце і ту годину для зустрічі!!! Хоча добре, що так було.. вечір був класний...... і я тепер хоч одну пасіюю нашого Х мена знаю :)

Але то ще не все.....
Десь з осені в мому списку контактів в асьці появилася одна дівчина.. я думала, що то моя знайома з АЙСИК Києва... ми навіть з нею деколи загальними фразами перекидувалися.. от сьогодні сиджу... і вона мені пише.. так почали ми з нею говорити.. слово за слово і я розумію, що то не та дівчина про кого я думаю... І саме головне вона знає, які в мене завтра пари!!! - дивно... аською з потоку користується чоловік 10 напевне.. а мой номер могло знати і того менше... ну одним словом довго ми з нею гралися в котика і мишки.. я встигла признатися, що вчити на завтра семінар не буду...... потім я ще хвилин 10 вгадувала яка ж то Іра... поки вона не сказала своє прізвище..... Не ПОВІРЕТЕ!!!! отой єдиний семінар, який я не думала на завтра вчити - прийдеться тепер все ж прочитати, бо я пів вечора говорила з своєю викладачкою..

моя вам порада, якщо не знаєте з ким говорите, краще взагалі не говоріть!!!

3 comments:

Unknown said...

хі-хі, отак щоб знала :)
А як в Іри призвіще? бо я її можу знати між іншим

Легка

Dekabrina said...

Я могу представить себе с каким пристрастием тебя завтра будут спрашивать на этом семинаре:) и как она будет смеяться при этом:)))

Тетуана МКХЛ said...

Ну да вона то може й буде питати... але що я їй скажу.. я щойно усвідомила, що видалила книжку з компа.. і вчитися не маю по чому.... ото каліч