Sunday, February 18, 2007

Біль і радість

Зараз 2:25 ранку.. я щойно зайшла в порожню квартиру, де вже давно не бачила своїх батьків, сестру і навіть кота, а все тому, що вже другий день проводжу на конференції (ЛСС). Зараз здається, що якщо ще трішки посиджу то просто засну за клавіатурою, та все ж хочу дечим поділитися.. адже завтра, коли прокинуся емоції точно вже будуть не ті.
Знаєте ніколи не уявляла, що на протязі години можна відчувати сльози розчарування, жалю, смутку і сльози безмежної радості і щастя..але в АЙСИКУ все буває..
Так сьогодні.... дуже важко усвідомлювати, що людина, яка б мала найбільше тебе підтримувати і мотивувати насправді не вірить в твої сили, не вірить в те що ти робиш, не бачить твоїх результатів і взагалі з скептицизмом ставиться, до всього що відбувається з тобою.. Сьогодні я вкотре з цим стикнулася.. і мені було дуже обідно і боляче.......
Не хочу конкретизувати, з якою подією це повязано.. але я себе сьогодні почувала просто жахливо.. до одного моменту............. Сьогодні в локальному комітеті, крім дісчарчу борда:) відбулася процедура підняття в статусі.... все як завжди... промови.. запитання.. відповіді... але була одна промова, від якої в мене потекли сльози, таких слів, я ніколи ще не чула в АЙСИКу, жодна промова навіть на виборах виконавчих рад так мене не зачіпала.... Дуже прості, але прекрасні слова людини, яка знає чого вона в цій організації... людини в якої дійсно горять очі, і не просто вогником, а великим полум"ям.
Коли я слухала цю промову, я дійсно була щаслива, я насолоджувалася кожним словом і кожною хвилиною.... Я знаю точно, що людина, про яку я пишу зараз рано чи пізно прочитає цей пост. І точно зрозуміє, що то про неї, тому хочу їй написати таке:
Найцінніше, що є в АЙСИКу - це люди, які хочуть змінюватися і змінювати світ навколо себе, прекрасні, розумні люди. Але часто ми про це забуваємо... і тоді народжуються суперечки ..... не порозуміння... конфлікти, і це теж життя!!! Його потрібно приймати, міняти і йти далі!!! Я надіюся, що ти про це памятатимеш і навіть в хвилини великого розчарування (а таке точно буде) завжди зможеш вберегти в собі той вогонь і віру в людей. В такі моменти допоможе натхненна праця і люди, які вже повірили в тебе.
Дякую, за віру в мене і за щирі слова.. за ті три хвилина я знайшла багато відповідей яких довго шукала....
Every day starts today!!!!!

1 comment:

Vitiok said...

Да да життя блін штука серйозна і деколи жорстока...але на те вони і є погані моменти і моменти розчарування, щоб зрозуміти що буває і краще.
Айсек це насправді ще організація яка допомагає людям мінятись, бо поки ми змінюємся ми живемо!!!
Незнаю, хто то такий умний шо в тебе Танюша не повірив, але я вірю- і те що ти сказала в своїй промові чи то при відповідях - маладец я того довго чекав)))) В тебе все получится..я в те щиро вірю...а якшо шо то ми тобі допоможем словом ділом і просто порадою)))...чесно чесно))))

А нарахунок промов молодої крові, то я також був вражений і не тільки цього разу- це мене вражає кожного разу коли хтось подається на повноправного в борд в МС чи куди інде- який у них класний і впевнений в собі і своїх діях погляд))))просто заварожує на довгий час...

Ну вроді все прокоментував...значить не зря реєструвався в цих ваших блогах))))) Гарного всім дня)))