Thursday, March 12, 2009

Завжди як не в людей )))

Завжди як не в людей, - так би сказала моя мама, якби знала всю правду мого тяжкого навчання.
Для тих, хто не в курсі, так, я вчуся на стаціонарі в Франику, і так я там не буваю.. вірніше не бувала, і тепер в мене багато проблем через то (((
Зараз в мене активні дні бігання за викладачами, і намагання здати хоч щось, щоб мати заліки і екзамени. Наприклад, один екзамен я здавала у викладачки дома, бо їй не хотілося йти в університет, а чо, добре так було, якщо ще й врахувати факт, що виявляється я знаю її дочку.. хе хе ))А ще один мій екзамен здавала, Христя Шкляр, - поки я була в Італії, хороший такий викладач з охорони праці, трохи сліпий, і не помітив, що христя то хіба четвертина мене.
Вчора в мене знову був новий досвід, якто кажуть вік живи - вік учись. Я здавала залік в поїзді. І він мені нагадав пост 2007 року А Вам Слабо! я просто вчора знову здавала право, щось в мене з цією кафедрою без пригод не виходить.
Так от, в мене викладач довго не хотів приймати залік, ну аж поки час перездас не пройшов, і йому таки позвонив декан, що пора б мене вислухати.
Я для цього спеціально приїхала з Кива, але біда одна, він забув мобільний дома ,тому яф його так і не знайшла, а коли знайшла інший його номер ,то він уже додому їхав (((.
ПРоте, випадково у телефонній розмові виявилося, що ми обоє їдемо одним поїздом до Києва. От і вирішили ми використовувати час ефективно. Залік в купе №4, вагон 10 :))
Прийшла написала, відповіла на питання... ну хоча відповідала я мало, бо для того треба було б ще щось знати. Потім ми ще сиділи години три говорили про життя )) і йому не скучно було їхати і в мене залік є :)))
Тепер би ще 2 здати до пятниці без моєї присутності і було б просто фантастично)))

10 comments:

Anonymous said...

але насмішила)))))))
особливо про поїзд))
то часом не в Білоцького здавала?
Оксана Г.

tetyana MKHL said...

опа а як знаєш в нього нього )))

Anonymous said...

бо хто ж ще може так приймати, як не Сашка Білоцький)))

tetyana MKHL said...

опа а ти звідки знаєш?? ВІн дуже прикольний викладач, і всі, що з тої кафедри мене вчили теж.

от любить поїздіватися, зато хоч поговорити цікаво з такою людиною

yuriy said...

Про поїзд - це супер історія :) ...удачної здачі інших екзаменів
Юра

tetyana MKHL said...

хмм аменітепер лишилося здогадуватися ,який з Юріїв то був (((

Anonymous said...

Супер...цікаво здавати заліки незнаючи нічого?
я тут пропощу одну пару і відробляти треба по страшному...а тут на парах зовсім не була, тай ше і не сама здавала!)))

tetyana MKHL said...

Ну Олег, то ціла наука, в АЙСЕКу і такого вчать. от мені ще один залік лишивсяф.. а я знову в києві

Байкальчік said...

посмішила :))))
ну ти красуня :))))))))))))

tetyana MKHL said...

a to Bajkalchuk :))) v mene zavzhdy yak ne v lyudej