Sunday, February 8, 2009

sentimental ?? I have what to remember

Я маю, що згадати... Три роки в рідному локальному комітеті, не пройшли даремно, було багато сліз і розчарувань, надій і приємних моментів, а сміху, його було найбільше ))Отак жила собі, і ніколи не уявляла, що буду читати про новини локального комітету в газеті.
Сьогодні вийшов у світ новий номер, його президент, вислав чемно на аламні войс, відкрила я цей чудернацько кольоровий документ, і так мені добре стало, так приємно читати, що в них хороші стажери, що людей багато, і проекти є. А ще приємно було згадувати ,як ми (мій борд) писали різні мотиваційні листи, перед виборами нової виконавчої ради, і таки 5 людей тоді купилися ))
Люблю свій ЛС Франик )))...

3 comments:

Anonymous said...

ОЙ, Михайлючка, ніхто ні на що не купувався ))). Коли ми робили мотивацйійний день, то зрозуміли, що на вашому мотиваційному дні не було ні мене, ні Хри, ні Ксю...)))))

Anonymous said...

ой, то була Лія :)

tetyana MKHL said...

ну ну, просто вас троїх ми ще далеко задовго почали обробляти )) отак