Sunday, June 10, 2007

А вам слабо!!!!

Четвер
7:00 ледве встала, бо лягла в 4:00 ранку (вчилася:))
8:00 на зупиці
8:30 все ще на зупинці (а боже, то що вже відмінили пижики??)
9:00 в універі, чекаю на відробку з фінансів
10:00 все ще чекаю на відробку.....
10:30 йду друкувати плакати з права!!!
11:00 в черзі на здачу фінансів, переді мною група футболістів...
11:30 здаю фінанси.. ура мені поставили колоквіум, на якому я навіть н була (1 хороша новина за день)
12:00 здаю конспекти, плакати з права старості, який ще зліший ніж я, так йому і треба
12:30 забігла в піцерію в універі,поїла того тріла, що картоплею називають, пішла на консультацію перед екзаменом з права
13:00 консуьтація.. інший потік доздає залік, який мав закінчитися 4 години тому, не кажучи що залікова сесія закінчилася ще в середу. але нашому правнику то по барабану...
14:00 все ще консультація.... сміх.. ато тупі. той не дивно що заліку немають. не знати що таке ТзОВ
15:00 взнала що нині маю здати тести і контрольну. але після 18:00 - чи він сказився щоб я так чекала!!
15:15 вчуся на лавочці перед універом- паралельно загаряю... мда.. дожилися
18:00 змінила лавочку під універом на коридор перед кафедрою права... чекаю...
18:30 на кафедрі пишу.... от халера, як списати коли ти з викладачем один на один....правда він паралельно ппт накомпі дивиться, але то мене мало спасає
19:00 довольна здаю....
19:00 "Ну що Ігор Теодосійович, може б я вам ще нині тести написала, раз я вже тут так довго...."
19:15 пишу тести.... добре хоч на них маю варіанти відповідей....
19:30 провіряє Ура 15 з 15!!!!! ну щеби списала
20:00 говорим про життя.....
20:15 звонить мама, - "Ти коли будеш дома? я їй: "коли випустять." вона: "а то вечерю я на тебе не готую, добре?" - поговорили.. мда
20:30 паралельно перевіряєм призинтації (ппт) усього потоку (фу, хоч добре що моя йому сподобалася)
21:00 вечеряєм конфетами - я, Він і староста....
21:15 прибиральник культурно просить нас вийти.. помити кабінет треба :)
21:30 Ура почали перевіряти контрольну нас вже 7меро я Він і 5 студентів...
22:00 ну що ж Надобраніч Ігор Теодосійович :)
22:05 спускаюся, ну звісно будівля закрита... шукаю сторожа, він співчутливими очима питає: "Здали??"
22:15 А тепер шукаю вихід з самого універа всі ворота закриті... а якийсь паркан.. перелізла
22:30 ЗУПИНКА
22:50 ДОМА!!!
а так нічого день вийшов 13 годин в універі, а вам слабо???

5 comments:

Unknown said...

хе, ти ти вапче молодчинка :)
як там екзамен твій? здала нарешті?
цьомаю

EB Franik 07-08 said...

Танічка, твої методи здачі заліків і екзамени не кожен осилить. То треба мати талант:)
Молодець, що не здалась і таки "добила" Ігора Теодосійовича
Цьомаю
Марта

Anonymous said...

Привіт, сонце :)
А я курсову з 12 до 9 здавала - так шо то так і має бути :) Сьогодні також здавала екзамен - не буду 2 рази писати - http://katie-kpi.livejournal.com/1827.html

Байкальчік said...

мдаааююю в мене рекорд був 12 годин, але правда зимою - верталась додому вже в такій темноті шо капец :) а вапшє потім цікаво згадувати як ми дурні тратили стільки часу і нервів на ті долбані сесії ;) зато потім канікулииии!!!!! а мені відпуск не світить мабуть :(

Anonymous said...

Хе хе :)
здала в неділю екзамен, втого ж таки ігоря Теодосійовича, класний чувак...
Приходжу нині. а він каже.. та в вас там і 4ри н виходить . .ну думаю всьо - картина Репина "приплили".. і показує роботу а там 95. о так в мене 5 вийшло.. з мука та нічого...
Я (легенда)