Saturday, September 1, 2007

про людей

От міркую, що керує людьми, які думають тільки про вигоду для себе? Коли в когось щось виходить, в кращому випадку вони критикують, а в гіршому ще й обурюються, як так вийшло.
Хіба так добре жити?? Хіба такі люди, вміють цінувати справді життя???
І чи багато таких людей в АЙСИКу??? хм.. ну декількох навіть сама знаю, сподіваюся... що так воно і є, і таких людей дійсно мало, бо інакше в мене складається враження, що ми не лідерів майбутнього виховуєм, а якихось "монстрів"!!!
а ще чи мають такі люди друзів??? Якщо мають, то яких?? собі подібних?? чи просто бідолах, яких вони використовують поки ті навіть не підозрюють цього....
Знаю точно, що з такими людьми мені не по дорозі, і мені не те що працювати, а й говорити з ними важко....
От такі то в мене думки, в останній день вихідних.........

8 comments:

Dekabrina said...

Таня, какой бред лезет тебе в голову! с чего это ты так? что случилось?
а я тут смотрю кино про позитив и всемирный закон притяжения. что-то не работает, судя по всему..
Машка

Anonymous said...

Привітик, ну Маша - це не бред, це те, що відбувається навколо :)Нічого нового, якось розкажу, хто мене на тікі думки наштовхнув, хоча думаю якщо ти подумаєш то і сама здогадаєшся;)
ПЕС. Готуюся до ЕБ мітінгу:)
я

Viktor said...

Тань, що це за постік такий мега не позитивний ? Подивись кіно про яке Савранскька говорить реально вставляє круче:)

До зустрічі в Станіславі:)

Anonymous said...

Ну.. пост який вже є.. а на фільми часу в мене як мінімум місяць не буде:)
давайся чути
па па

Anonymous said...

ой, що за депресивны думки? :)
цьомаю

Anonymous said...

ооо, і ти Легенька туда же. та то не думки депресивні, то люди такі мене оточували.... слава богу зараз їх немає, і як мінімум ще трохи часу не буде.. хе хе

Malyuchka said...

A потім мене ще хтось буде запитувати, чого язавжди говорю, що ніколи не вийду заміж за айсекера.....
Коли то тебе трхи потішить, то може сказати, що я тебе розумію...
Цьомаю.
І то скоро пройде.

Anonymous said...

дякую, хоч ти мене розумієш:)..ну про заміж то канешна за круто.. не всі ж такі;)
цьом