Sunday, July 8, 2007

Щось такий не зрозумілий настрій останній тиждень.... і написати є що, а не хочеться..
А нині от влипла, як завжди через свою цікавість в от таку то штуку:

Напишите мне коммент и по щучьему велению, по моему хотению...я:
1. скажу, почему я вас добавила/не добавила в список блогов, которые я читаю
2. скажу, какая песня/фильм напоминает мне про Вас
3. расскажу случайный факт про Вас
4. расскажу про своё первое воспоминание о Вас
5. скажу, какое животное/фрукт Вы мне напоминаете
6. спрошу что-то, что всегда хотел знать о Вас
7. Если я это сделаю, Вы должны сделать такой же пост своем блоге

12 comments:

Dekabrina said...

коммент:)

Тетуана МКХЛ said...

ну Савранська...
1. Ну вже той факт, що ти завела блог ..думаю багатьох заставив почати його читати, а ще щоб ти не промовтила свій блог в неймінгу в мсні!!!!:)
2. думаю ти і так знаєш, от Нестор, як був в мене дав переписати дуже класний мультик - Happy feet, там таке пінгвінятко гарненьке є.. і тоже співати не вміє :)
аа ще є пісенька, яка з тобою асоціюється - Сюрприз сюрприз.. да здраствует сюрприз!!
3. любиш м"ясні салати
4. оо.... уяви собі спрінко 2006 (не всьо, лиш опенінг)коли ви всі вийшли на сцену і щось там танцювали чи кричали. От тоді я памятаю як сиділа в залі і питалася всіх по сторонах, а хто така Савранська, .... а коли мені показали, а коли мені показали тебе подумала.. о боже ота дитина в МС?:)
5. ПІНГВІНчик
6. Про що ти жалієш що зробила або не зробила в аЙСИКу?
7. получай

Тетуана МКХЛ said...

ПЕС аа фруктики мАлина!! в тебе навіть на компі заставочка колись була з малинками і полуничками

Байкальчік said...

часом не в кіка таку штуку найшла? ;) вот і влипай дальше :) то бів мій комент ;)

Anonymous said...

Хе, байкальчик, ні то ми всі від савранської заразилися.
1. Читаю, бо теба ж знати як тебе той Київ міняє.. вдруг прийдеться спасати.. а то розпустилася там....
2. пісенька така є Леді ін редб от чогось з нею ти вмне асоціюєшся. може того що ти останнім часом червоне полюбила;)
3. катаєшся на роликах
4. після мого набору, в нас був ІСХ мітінг в старому офісі і ти туди прийшла.. така якась строга.. старша..а ще падав дощ і ти була в такій куртці бежевій щи що і я тоді подумала то наппевне якийсь аламнік... дуже дуже старий:)а дивилася чи в тебе кольца на руці не було.
5. одуванчик
6. КОЛИ ПРИЇДЕШ В ФРАНІК????
7. тепер мусиш постити :)
YA!!!

Байкальчік said...

у франік??? ой не знаю.... :( скорше всього шо вже не літом...
1. не добавила бо на жж блогерів добавляти не можна :( але ссилка на тебе збережена на компі
2. антошка, пошли копать картошку :)
3. коли ти лиш прийшла не думала що будеш лсп :) а тут опа :)) але случайностєй не буває, правда ж? ;)
4. актівістка-атлічніца яка багато говорить і все знає :) прям комплєкс нєпалнаценності чуть не розвився :))
5. білочка із ice age ;)
6. історія твого кохання
7. цьомікі

Dekabrina said...

Пришлось подумать:) я жалею о многом - не все для блогов (вспомни наш последний разговор во Франике). В целом, жалею о том, что пришла в Айсек слишком рано и теперь я слегка устала от него, если бы пришла позже, то точно бы подавалась в АИ на следующий год. Жалею, что даже при том, что пришла рано не использовала возможности, которые были (не ездила на конференции, не знаю многих людей которые тогда были в Айсеке). Жалею о каких-то решениях отдельных, но всех наверно уже и не вспомню:) какой-то ты грустный вопрос задала - надо что-то более позитивное!

Anonymous said...

тепер твоя черга пиши :)

Anonymous said...

і такс Легонька:)
1. ти ж і так заставиш, як не буду читати
2. щось із ОЕ, але щось стареньке
3. пам"ятаєш як я тебе на вінко здурила перед еворд церемонією... так дивно було, що всі здогадувалися що тебе нагородять а ти повірила, що ми тебе навіть не подали :)
4. вІнко Де ти була ОСПом, в тебе такі гарні вельвеитові штанішки були.. і ти бігала сюди туди.. а я ще думала чого вона така зла все ж прикольно. Блін от хотіла згадати тебе швидше і не змогла.. я не знала тебе до Вінко.. лиш бачила на Нових Горизонтах.. але не говорила точно.. ото дивина, а ще в одному ЛК
5. Білка
6. як живеться аламніку??
7. усьо
Ya

Anonymous said...

Танічка!
Ой, дуже цікаво дізнатись, що у тебе в голові про мене.
Цьом
Марта

Anonymous said...

алумныку так добре :)

Yulia said...

Нарешті знайшла твій блог)))
Тепер пиши шось....

Юля,
Львів